USD
3,6069
Whatsapp
0532 456 25 94Bize haber verin
Sosyal Gündem

Yorum Meydanı (7467)

Oğlunu bayıltarak dilenen baba yankesicilikten yakalandı

Yılbaşı gecesi 17 milyon TL'lik hırsızlık!

ABD, PYD'ye yeni zırhlı araçlar gönderdi!

Selahattin Demirtaş'a 5 ay hapis cezası

ABD, PYD'ye yeni zırhlı araçlar gönderdi!

El Bab zaferine Ay - Yıldızlı kutlama!

Makam araçlarıyla en çok yol yapan 10 vekil!

Evleneceksen Gel'de bale şovu!

Gezici CNN'e Başkan Trump'tan şok!

Francisco Garcia Ferrada'dan CHP'ye 'hayır' şoku!

Gökçek: Halkın silahlı gücüyle karşılaşırlar

Cumhurbaşkanı Erdoğan: İdam içinde referandum yapabiliriz

Hac kuraları sonuçları açıklandı

FETÖ'cü alçak komutandan 'imamın dilini kesin' talimatı

CHP'li eski vekil neden 'Evet' diyeceğini açıkladı

Olympiakos'tan tepki çeken paylaşım

Hanife'den Nihat Doğan'a cevap!

Aliyev, Fatih Portakal'a bileti kesti! FOX kapatıldı

Müjdat Gezen Sanat Merkezi saldırganı yeniden gözaltında!

FETÖ ikinci darbeyi bile planlamış!

Savcı Sayan hastaneye kaldırıldı!

Selahattin Demirtaş'a 5 ay hapis cezası

Mesud Barzani Türkiye'ye geliyor!

Hamaney'in başdanışmanından Türkiye küstah tehdit

ZEYNO ZARİFE

4 gün önce

Ya cumhur bi sus zaten 4 bi yanımız düşman dolu olan bizim MEHMETCİKLERİMİZE oluyor ocaklara ateş düşüyor her yede savaşamayızki ALLAH korusun .Osmanlıda durmak bilmedi savaştı savaştı kazanınca daha fazla istedi açıldı açıl dı ve sonunda hep kaybeti durmasını bil zaten içerimiz sınırlarımız düşman dolu ne yapmak istiyor bu cumhur ..?? Birileri tayyip bi uyarması lazım bi sus be kendini ne zannediyorsun Ne işimiz var bizim suriyede ülkemizi sınırlarımız içinden de koruyabilirdik Biz enayimiyiz ALLAH korusun daha ileri gitmesek keşke içim yanıyor bizim olmayan bir savaş suriyeden bizene dğnyanın ŞEHİDİNİ VERDİK DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZE KADAR ŞEHİT VE ÖKSÜZ verdik birde suriyede şehitlerimiz var .Hiç bir ülke suriyede kara savaşı yapıyormu ALLAHA AŞKINA yazıktır günahtır önününe gelen MEHMETCİĞİMİZİ ŞEHİT EDİYOR rusya ESATCI iran ESATCI daha öbürleride var çin dahada tehlikeli hangisiyle savaşcağız ALLAH korusun rusyaylamı ıraklamı suriyeylemi iranlamı aslında him bir ülke bizi sevmiyor avrupa bile üstlerimizi kulanmak için zoraki merhaba diyor .Dolayısıyla getir MEHMETCİKLERİMİZİ ne işi var suriyede İRAN IRAK VE RUSYA SURİYE ALLAH korusun birleşip ya saldırırsa belki adamlar blöf yapmaya bilir yapma cumhur getir evlatlarımızı yazıktır günahtır dünyanın şehidini verdik sende babasın getir çoluğumuzu çocupumuzu bizim olmayan savaşda ne alakası var .Cuval geçirdiler sustun ucağımızı düşürdüler sustun gemiyi taradılar sustun askerlerimizi bombaladılar sustun hangi birini sayayım bizki 7 düvelleyokluk içinde destan yazmış ülkeyiz şimdi bu modern çağda hiç bişey yapamıyacak kadar pasif ülke durumuna düştük gözünü sevim getir evlatlarımızı .İRAN hafife alınacak ülke deyil abd kafa tutmuş çesur ülke gözü hiç bir şey görmez bir pireye yorgan yakan ülke getir ordumuzu ŞEYTANIN ateşi ülkeden adamlar 6 senedir savaşıyor hala ayakta yazıktır gğnahtır MEHMETCİKLERİMİZE kışta kıyamete hem suriyede hem dağlarda savaşıyorlar perişan oldular yoruldular getir evlatlarımızı elini vicdanına koy ne olursun .Bak suriyeli gençler TÜRK vatanımızda yiyor içiyor kuduruyor durmadan çocuk yapıyor yan gelip yatıyor gitsinler savaşsınlar ülkelerini korusunlar

"FETÖ'yü satmamaları için ailelerine maaş bağladılar"

En Beğenilen Yorumlar